مشاور دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت, دیجیتال مارکتینگ, سئو و بهینه سازی سایت, بازاریابی محتوایی, آموزش دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
راحیل قاسمی-مشاوردیجیتال مارکتینگ

درباره من

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

من راحیل قاسمی ، فارغ التحصیل مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و مدیریت فناوری از دانشگاه الزهرا میباشم . علاقه من به رشته دانشگاهی و نیز تقاضای بازار امروز به الکترونیک شدن کسب و کارها ، مرا به فعالیت در این حوزه علاقه مند کرد

طراحی سایت

85%

سئوو بهینه سازی سایت

95%

بازاریابی شبکه های اجتماعی

90%

بازاریابی محتوایی

85%

بیشتر بخوانید

چه کارهایی انجام می دهم

خدمات

طراحی سایت

طراحی سایت و پرتال اینترنتی

دیجیتال مارکتینگ

مشاور و مجری کسب وکارهای اینترنتی

سئو

سئو و بهینه سازی سایت

آموزش دیجیتال مارکتینگ

مدرس دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

تعریف دیجیتال مارکتینگ

تعریف دیجیتال مارکتینگ

مجموعه فعالیت های بازاریابی (مارکتینگ) که بر بستر اینترنت انجام میگردد را بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ می گویند. دیجیتال مارکتینگ از سال ها پیش به عنوان زیرمجموعه‌ای از تجارت الکترونیک مورد توجه بوده است. اما در سال های اخیر توسعه سریع فناوری اطلاعات باعث افزایش کاربری ابزارهای دیجیتال و موبایل گردیده و بازاریابی دیجیتال به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار گرفته است. دیجیتال مارکتینگ شامل طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات کلیکی و نمایشی مانند تبلیغات گوگل ، ایمیل مارکتینگ ، اینفلوئنسر مارکتینگ ، سوشیال مارکتینگ و غیره می باشد

اهمیت حضور در دنیای دیجیتال

اهمیت حضور در دنیای دیجیتال

برای پی بردن به اهمیت حضور در دنیای دیجیتال کافیست چند آمار جهانی را بررسی کنیم: در سال ۲۰۱۶، مدت زمانی که روزانه‌ یک کاربر عادی به صورت آنلاین سپری کرده از مجموع زمان صرف شده‌ی او برای رسانه‌های آفلاین (رادیو، تلویزیون، بیلبوردهای شهری، مجلات و روزنامه‌ها و …) بیشتر بوده است؛ آمارهای جهانی در سال ۲۰۱۷ اعلام کرده‌اند جوانان ۱۶ تا ۲۴ ساله روزی ۳٫۲۶ ساعت در اینترنت حضور فعال دارند. بیش از یک سوم این زمان، در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌شود و مهم‌ترین وسیله برای اتصال به اینترنت، موبایل‌های هوشمند هستند و در مقابل، تلویزیون به عنوان مهم‌ترین رسانه آفلاین ویدئویی، با کاهش چشمگیر مخاطب روبه‌رو است.

مدیر دیجیتال مارکتینگ

مدیر یا مشاور دیجتال مارکتینگ

اصولا شرایط مدیر دیجیتال مارکتینگ و مشاور دیجیتال مارکتینگ نزدیک به هم می باشند. ولی وظایف متفاوتی برای مدیر بازاریابی دیجیتال و مشاور دیجیتال مارکتینگ تعریف شده است. آشنایی با بازار و مصرف کنندگان آنلاین از شرایط یک مدیر و مشاور دیجیتال مارکتینگ است. یک مشاور و یا مدیردیجیتال مارکتینگ خوب باید بر نحوه کارکرد ابزارهای دیجیتالی تسلط داشته و راهکارهای تلفیق آن با بازاریابی سنتی را بداند. همچنین مشاورین باید توانایی لازم جهت انتقال راهکارها را داشته باشند. عمده تفاوت مدیر دیجیتال مارکتینگ و مشاور دیجیتال مارکتینگ در قدرت تصمیم گیری و اجرایی مدیر میباشد.

کوچ و منتور دیجیتال مارکتینگ

کوچ و منتور دیجیتال مارکتینگ

کوچینگ و منتورینگ و دو اصطلاح نسبتا جدید در حوزه سبک زندگی و کسب و کار هستند. منتور و کوچ کمک میکنند تا افراد حقیقی و یا کسب و کارها آسانتر به مقصد برسند. البته تعریف واحدی در مورد آنها وجود ندارد. کوچ دیجیتال مارکتینگ به مالک کسب‌ و کار کمک می‌کند چشم‌انداز کسب‌وکار خود را روشن کند و با متدهایی او را در رشد و توسعه کسب‌وکار خود راهنمایی و به او کمک کند. همچنین منتور دیجیتال مارکتینگ با داشتن تجربه عملی در طراحی و پیاده سازی برنامه های بازاریابی دیجیتال، مسیر کسب و کار جدید را بسیار کوتاه تر خواهد کرد. بیزینس کوچینگ یکی از شاخه های کوچینگ می باشد.

مدرس دیجیتال مارکتینگ

مدرس دیجیتال مارکتینگ

یک مدرس دیجیتال مارکتینگ خوب باید علاوه بر اینکه بر تمام مفاهیم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال تسلط کافی داشته باشد، باید توانایی انتقال آن را به دیگران نیز داشته باشد. استاد و مدرس دیجیتال مارکتینگ برای آموزش دیجیتال مارکتینگ در کلاس باید بداند از کجا آموزش خود را شروع نموده و چگونه آن را به سرانجام برساند. استاد دیجیتال مارکتینگ باید بر مفاهیم مختلف دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو، ایمیل مارکتینگ، شبکه های اجتماعی(سوشیال مارکتینگ) ، تبلیغات نمایشی و کلیکی مانند تبلیغات گوگل ادوردز و بطور کلی بازاریابی اینترنتی تسلط کامل داشته باشد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ شامل آموزش مفاهیم و تعاریف بازاریابی (مارکتینگ) و آموزش استفاده از ابزارهای دیجیتال و فضای مجازی می باشد. این ترکیب باعث بوجود آمدن یکی از بی نظیرترین فرصت های کسب و کار در تاریخ بشر شده است. آموزش دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده آموزش مبانی بازاریابی (بازار، بازارهدف، تدوین اهداف بازاریابی، استراتژی های بازاریابی، قیمت گذاری) و آموزش کاربردی و عملی ابزارهای دیجیتال شامل آموزش طراحی سایت، سئو، تبلیغات کلیکی و نمایشی مانند تبلیغات گوگل، ایمیل مارکتینگ، ویدئو مارکتینگ، سوشیال مارکتینگ و غیره میباشد.

کارهای من

پروفایل

  • همه
  • طراحی سایت
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

+
طراحی سایت

طراحی سایت

+
سئو

سئو

+
آموزش دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ

+
بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی

+
تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

+

مشاوره

مشاوره بازاریابی دیجیتال کامل

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت پایه و اساس کسب و کارهای اینترنتی و از مهمترین عناصر بازاریابی دیجیتال میباشد

تولید محتوا

تولید محتوا

تولید محتوای مناسب برای وب سایت و یا شبکه های مجازی یکی از مهمترین روشها برای جلب مخاطب میباشد.

سئو

سئو

سئو سایت و یا تولید محتوای سئو شده اثر قابل ملاحظه ای در ایجاد رابطه بین کاربر و وب سایت دارد.

تحلیل رقبا

تحلیل رقبا

تحلیل رقبا در کسب و کارها بسیار مهم است. بررسی و تحلیل رقبا در فضای مجازی هم از اولویت هاس کسب و کار است.

بلاگ

آخرین مقالات

گوگل آنالیتیکس

راهنمای جامع گوگل آنالیتیکس

همه چیزهایی را که باید در مورد Google Analytics بدانید، از جمله راه‌اندازی، ردیابی، گزارش‌دهی و موارد دیگر کشف کنید.

بیشتر بخوانید
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال چیست: روش ها و مزایای برتر

مشاوره بازاریابی دیجیتال از خدمات حرفه ای تلقی می شود که توسط کارشناسان مجرب در زمینه بازاریابی آنلاین ارائه می شود. در حالی که تیم ها و آژانس های بازاریابی دیجیتال معمولاً بر روی اجرا متمرکز هستند، مشاوران بازاریابی در استراتژی، بررسی و تجزیه و تحلیل متخصص هستند

بیشتر بخوانید